HomepageHowcomyoucomRaceandHistoryRootsWomenTrinicenter
Homepage
Rastafari Speaks Archive
Buy Books
ARCHIVE HOMEMESSAGE BOARDREASONING FORUMARTICLESNEWS WEBLOG

Read Only : Rastafari Speaks Reasoning Archives

Rastafari Speaks Archive 1

Re: Life is Gauranteed...Use it !

Mi mistake press the sen witout clear off the original post.........

Rise UP I

so a di least dat.. bwoy...da tune deh wah soun like "Babylon is burnin down an there is nutten u can do about it" Kalonji.. but if a no soh well all mi no seh di man have one line soun so to.. probabbly u get weh wit da one deh... so hear weh mi a seh..."HIM who sit up inna the heaven shall laff, JAh have dem in derision...Dem cyah mek no desicion...JAH RULE ALL CREATION".. satta ....

Arite I.. u know.. a good ting seh di reasonment start u know cah likle by likkle mi a see a fullness of weh di I a come from... i had a likle thing in mi mind where mi seh.. the fact seh i think it (mind you that it is practical) it is possible.. like nuff time mi a do tings an mi mind cover a range of 'supposes' naturally mi mind will erase those which are out of my physical known reach and focus on that which i can do, yet the other options remain open for those people who are in a similar circumstance and has the means, if mi cyah swim mi nah chuck off a boat inna di water.. but i see into the water an see straight through its clear waters an dream of recieving its refreshment to i body.. yet i was ignorant to the idea of swimming for i knew not that there was such a thing.drownin is i only known fate.. had i known of swimming i woulda dun a kick up water an a do all kinda style..
yet a man who has been raised by the sea and knows the art of swimming would almost instinctively make well wit the open sea...
mi probably nuh de exactly weh u deh.. but mi see yu a come from a more Iniversal aspect of guarantee, for in this case the guarantee is that not everyone will drown because of the idea of swimming so it then opens the doors for all to learn of it an do so, yet the ignorant will falter due to unawareness...
The supahman bredda drop off a horse an cyah walk.. but likkle by likkle dem a find ways fi stimulate him body fi function.. today it may seem as slow progress but in a nex hundred year deh mite have garnered sufficient knowledge or make the correct accidental breakthrough to correct the problem..\
what makes the 21st century so special is cah that one bredda a hoist kite inna di rain an lightenen deh lick shot an a him get the full hundred.... so as a result we now have tv computer an rae rae..jus cah what he observed of it if di mayan or di Kemetian dem did get boom wit lightenin fi observe it..endless possibilites may have unfolded wit regards to them fate...

so arite.. A mussi yuh ole time granny from dung a cuntry ask u dat......cah sed weh mi wah know how watah walk go a cocnat husk....we buss belly an see wtath run out, but no seh a weh dis ya watah come from? it jus lan so-so so? or a time it tek develop as a product of the rest of the nurturing plant a grow... honestly mi believe coconut tree an pumkin vine work like ducts a draw water from the soil thas wah mek dem do better in moint land.. although cocnat tree grow roun a sea side.but it deh pon di dry sand.. it hhave the undergroun water a draw pon. an through di process of growth it metabolize da water deh an it channel to a new function.. that is jus a thought pon a physical level..

so if da one deh earlier miss you.. mi a seh..
"Ticka ticka tock my golden Hen.. She lay egg for the gentlemen.. sum time nine an sum time ten......" if u wah dig deep inna u crate fi chune,mek mi know....
FOWARD

tkws

Messages In This Thread

Life is Gauranteed...Use it !
Re: Heather
Re: diyouth
be mindful of the YET *NM*

FAIR USE NOTICE:
This site may at times contain copyrighted material the use of which has not always been specifically authorized by the copyright owner. We are making such material available in our efforts to advance understanding of environmental, political, human rights, economic, democracy, scientific, and social justice issues, etc. We believe this constitutes a 'fair use' of any such copyrighted material as provided for in section 107 of the US Copyright Law. If you wish to use copyrighted material from this site for purposes of your own that go beyond 'fair use', you must obtain permission from the copyright owner.
For more information go to: http://www.law.cornell.edu/uscode/17/107.shtml

Copyright © 2003-2014 RastafariSpeaks.com & AfricaSpeaks.com