HomepageHowcomyoucomRaceandHistoryRootsWomenTrinicenter
Homepage
Rastafari Speaks Archive
Buy Books
ARCHIVE HOMEMESSAGE BOARDREASONING FORUMARTICLESNEWS WEBLOG

Read Only : Rastafari Speaks Reasoning Archives

Rastafari Speaks Archive

post scrip

me jus stop an wonder if perhaps ones pon dis board met de likes of yabby you, judy mowatt, stichie an papa san, dem would haf notin fe seh to dem face to face bout dem new found 'belief' in Jesus..at least if Judy was to be singing "King of Kings" de weh dat she do pon her new album (title: Soldiers of Jesus Christ)if ones would be calling her God 'Jesass' an totally DISRASPECK her God, an threaten ("Ill be back"..lol, wha yah tinking bredrin like yah come tru mi screen, Cho! BACK WEH SATAN!!) her like wha is done here pon dis board..let me seh now to dem dat me nah a reason wit or whan romp wit, careful Iyah, me a Christian but me nah perfeck jus forgiven...an jus cuz me a Christian nah mek me a weak heart seen? I haf yet to disraspeck any ones belief here, an I haf yet to try an CON vert any one...as I haf stated before yah show I where me seh go to dis church or dat temple..me nah do it..me nah 12 tribe ither, BUT ME A TELL YAH ME A FOLLOWER OF JESUS..DE SAME JESUS YAH SELASSIE A WORSHIP..

+++++ME WONDER IF YAH TINK SEH SELASSIE WAS JUST FOOLED BY WESTERN PHILOSOPHY TOO??????????? WHA YAH SEH TO HIM, WOULD YAH CALL HIM AN IDIOT TOO?

+++++IN DE ARTICLE ME POST ABOVE IT SEH DAT CHRISTIANITY WAS LANG TIME IN AFRICA BEFORE EUROPE SO YAH MUS ACKNOWLEDGE DAT SELASSIE TELL DE TRUTH BOUT JESUS..JESUS WAS OURS AN STILL IS ~ DE ONLY DIFFERENCE ME PREACH DAT SELASSIE WHO WORSHIP JESUS NAH JESUS, AN DAT JESUS A COME AS GOD, FE ALL MANUNKIND, ALL A WE, NO BLACK WHITE PARTIALITY ATAL...

whan me sight certain persons a fight so against Jesus me fe seh, perhaps its yah heart dat dis message a touch..Sell God? Cho! ME LIVE, BREATHE, EAT, SLEEP I GOD, AN ME NAH HAFFI SELL HIM IYAH!

Messages In This Thread

post scrip
Re: post scrip..Selassie words
it is beneficial to study an become knowledgeable
becoming knowlegeable is good in His eyes-2
In Love me Post an witness

FAIR USE NOTICE:
This site may at times contain copyrighted material the use of which has not always been specifically authorized by the copyright owner. We are making such material available in our efforts to advance understanding of environmental, political, human rights, economic, democracy, scientific, and social justice issues, etc. We believe this constitutes a 'fair use' of any such copyrighted material as provided for in section 107 of the US Copyright Law. If you wish to use copyrighted material from this site for purposes of your own that go beyond 'fair use', you must obtain permission from the copyright owner.
For more information go to: http://www.law.cornell.edu/uscode/17/107.shtml

Copyright © 2003-2014 RastafariSpeaks.com & AfricaSpeaks.com