HomepageHowcomyoucomRaceandHistoryRootsWomenTrinicenter
Homepage
Rastafari Speaks Archive
Buy Books
ARCHIVE HOMEMESSAGE BOARDREASONING FORUMARTICLESNEWS WEBLOG

Read Only : Rastafari Speaks Reasoning Archives

Rastafari Speaks Archive 1

"Any Time Now"- Sizzla Kalonji
In Response To: Re: Rasta and the Caribbean ()

Any time now, babylon dem ah go get a raid, fraid babylon a get fraid, any time now, de prisoners dem ah go escape, so massah place haffi blaze...
Dem ah cut the woman breasts and bust the man dem seed... nuttin fi de whiteman blackman nah dweet, black woman stop sweep de white woman street, de ghetto youths a study babylon technique, so me see seh dat vatican get defeat... anytime now, police dem ah go get a raid, fraid government ah get fraid, any time now, de prisoners dem ah go escape, STOP TREAT PEOPLE LIKE SLAVES... dem ah mek dem satellites and dem launch inna space, mash up de ozone layer, babylon yuh fake, sun ah bun redder and a strip dem face, mek dem a look like all bully beef weh dem a bake, come and mek de Rastaman deal with dem case, ask dem dis question before it's too late, yo babylon a weh yuh dump yuh toxic waste, you no see seh dat yuh MEK A BIG MISTAKE, now tell me, who end up like bait, dem hold down Black people fi send white people through de gate, woh Rastaman a agitate, revolution cah we must repatriate... any time now... De whole a dem a dis the ancient of days, gone inna de arctic and a fire dem laze, fi melt de iceberg, to return the ice age, de west ah go sink when de water table raise, babylon yu stink and yu waan bathe, yo listen de youth we a tell yu this brave, I Black mudda nah be yuh maid, wuk me Black faada and him never get paid, oh babylon so much ah we yu come and enslave, I build the buildings, de road dem we pave, see dem now, see dem now... from dem dis dem own judgement dem made...

Messages In This Thread

Rasta and the Caribbean
Re: Rasta and the Caribbean
"Any Time Now"- Sizzla Kalonji
Black Mother
Mabrak by Bongo Jerry

FAIR USE NOTICE:
This site may at times contain copyrighted material the use of which has not always been specifically authorized by the copyright owner. We are making such material available in our efforts to advance understanding of environmental, political, human rights, economic, democracy, scientific, and social justice issues, etc. We believe this constitutes a 'fair use' of any such copyrighted material as provided for in section 107 of the US Copyright Law. If you wish to use copyrighted material from this site for purposes of your own that go beyond 'fair use', you must obtain permission from the copyright owner.
For more information go to: http://www.law.cornell.edu/uscode/17/107.shtml

Copyright © 2003-2014 RastafariSpeaks.com & AfricaSpeaks.com